Alla inlägg under augusti 2010

Av Sara Dalarve - 20 augusti 2010 09:29

Jag tänker fan aldrig mer bli kär!

De slutar alltid dåligt.

Man blir alltid kär i fel killar.

Varför kan aldrig kärlek vara lätt för?

Kärlek gör bara ont.

De är som en jävla lek!


Kan inte förstå varför du gör såhär?

Gillar ju dig väldigt mkt :(

Fast vi bara träffats typ 4-5 gånger!

Tänk om du får jobbet och måste flytta då??

Då kommer de verkligen inte bli något mellan oss :(

Vill verkligen att de ska bli de.

Kan inte förstå att jag redan gillar dig så mkt.

Trivs verkligen i ditt sällskap.

Kan inte sluta tänka på dig när jag är hemma och du är hos dig.

Och efter varje gång jag varit hos dig har jag svårt att sova.

Ligger bara och tänker på dig..

Men ska nog låta dig vara så jag inte tjatar ut dig eller något.

Tänker vänta tills du hör av dig igen.

De gjorde du iaf när jag inte hade hört av mig på ungefär en vecka.

Blev så glad när du skrev och frågade hur de var och att du ville försöka med mig att du ville lära känna mig och se vad de leder till.

Blev jätte besviken när du skrev att du inte ville ha något förhållande.

Trodde du menade att du inte ville ha de med mig :(


Gillar dig jätte mkt  






Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards